Cumu pulizziari l'acciaio inossidabile è caccià a ruggine

2022/05/10

Autore: Infull Cutlery -Chinafornitore di posate

Oghje, più è più vasellame d'acciaio inossidabile hè utilizatu, è a qualità di a tavola di legnu ùn pò esse usata per un bellu pezzu. A tavola in acciaio inox hè bella è d'alta qualità, ma cumu per pulizziari è mantene a tavola in acciaio inox? Ùn immergete i cutiglieri d'acciaio inossidabile in l'acqua per un bellu pezzu, altrimente a superficia di a cutiglia diventerà opaca è sorda. L'acciaio inossidabile trasferisce u calore più veloce, per quessa ùn u brusgiate viulente dopu à mette l'oliu in una padedda in acciaio inox.

Per pulizziari l'utensili d'acciaio inossidabile, aduprate u sapone per sguassà e macchie da l'utensili, poi sguassate l'utensili cù un pappu seccu. Pudete ancu sguassate cù un pannu suave inumidito cù detergente. Ùn fregate micca cù lana d'acciaio chì lascia facilmente segni, utilizate un pannu suave o cumprà un detergente speciale.

Per piacè lavà in tempu dopu l'usu, altrimenti a stoviglia in acciaio inox diventerà scura è dented. A tavola in acciaio inossidabile mostrarà a ruggine marrone dopu l'usu prolongatu, chì hè una sustanza formata da l'accumulazione di minerali in l'acqua per un longu periodu di tempu. Pour una piccula quantità di l'acitu biancu in una pignatta d'acciaio inossidabile, scuzzulate bè, è porta à ebollizione nantu à u focu lentu per sguassà a ruggine, poi lavate cù detergente.

A cutiglia deve esse pulita cù acqua calda per impediscenu i residui di reagisce è arruvinà u gloss of the cutlery. Dopu l'asciugatura, pudete puru sguassate l'utensili cù a punta di carota. boni risultati.

I culteddi è i forchetti sò indispensabili in a nostra vita, ma sapete cumu pulisce bè? Stu cultellu hè arrugginitu, sapete cumu manighjà cù abilità ? per piacè guardate quì sottu. Preparate l'acqua fogera, pour in 3 tablespoons di baking soda è agite bè, poi pour in un cuntinuu d'acciaio inox. Soak it with a knitted and fork for 2 hours.

Dopu chì u tempu hè finitu, solu lavà cù acqua pulita. Asciugà i piatti cun un pannu di bleach ligeramente umitu per rinvià a so brillanza. Dopu a pulizia di l'utensili d'argentu, sguassate cù un pannu chì cuntene silicium per mantene l'utensili da arruggini.

Avvolgi un stuzzicadenti attornu à l'area arrugginita di i tavulini è di a forchetta, poi tamponate in polvere di maquillaje, risciacquate cù acqua tiepida è asciugate cù un pannu suave. Immergete u cuteddu arrugginitu in l'acqua di risu per una ora, poi sguassate cù un pad scorre. Stu metudu elimina a maiò parte di a ruggine da u cuteddu.

Tagliate un pezzu di cipolla è strofinate nantu à l'area rusted per sguassà facilmente l'area rusted. Pruvate, ùn hè micca male. Pour un pizzicu di salinu in l'acqua è immergete un cuteddu rusted in questu per 30 minuti.

Una volta sguassatu, strofinate nantu à u sharpener per sguassà a ruggine è rende u cuteddu più affilatu.

CUNTATTA CI
Diciami solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginate.
Mandate a vostra indagazione

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu